| מספר השיעור | נושא השיעור | שם המרצה/המנחה | 
| 1 | הפסיכולוגיה של הצבעים, חשיבותו של הצבע בחיי היומיום. התפתחות ראיית הצבע. | חני שני | 
| 2 | מבחן פרי לישר, פסיכולוגיה תפקודית. | חני שני | 
| 3 | צבעי היסוד וצבעי העזר. משמעויות והבטים רגשיים. | חני שני | 
| 4 | משמעות הצבעים, צמדי צבעים ושילובם עם צבעים שונים. אופי העברת האבחון. | חני שני | 
| 5 | מבוא לציורי ילדים. שלבי התפתחות בציורים של הילד, אבחון ציור הבית. | יקי יוספי | 
| 6 | ציורי דמות אנוש, ציור המשפחה והציור הקבוצתי. | יקי יוספי | 
| 7 | ציור בעלי חיים, ציור העץ ומשמעות ציור השמש. | יקי יוספי | 
| 8 | סדנא וניתוח ציורי ילדים. "טיפים" התייחסותנו לציור הילד, הערות ותגובות. | יקי יוספי | 
| 9 | המרחב הגראפי, סמלים בציור וציורי פרופיל. | לילך שלום | 
| 10 | מבחן האינטליגנציה, דימוי גוף, דימוי עצמי המשתקף בציור. | לילך שלום | 
| 11 | זיהוי כעס ותוקפנות בציור, אלמנטים של פחד. | לילך שלום | 
| 12 | זהות מינית, השלכה להתעללויות, וסימני מצוקה בציורי ילדים. | לילך שלום | 
מנחה קורס אבחון ציורים

מנחה קורס ציורי ילדים